Beneficiile unei campanii SEO sunt multiple, iar o firma care alege sa implementeze acest tip de servicii nu paote decat sa beneficieze pe termen lung. Fie ca serviciile sunt folosite in stiri online sau interne, avantajul este ca SEO odata implementat are efecte imediate.
Optimizarea motoarelor de cautare (SEO) este arta si stiinta de a face paginile sa se claseze mai sus in motoarele de cautare, cum ar fi Google. Deoarece cautarea este una dintre principalele modalitati prin care oamenii descopera continut online, clasarea mai mare in motoarele de cautare poate duce la o crestere a traficului catre un site web.
In Google si alte motoare de cautare, pagina cu rezultate prezinta adesea anunturi cu plata in partea de sus a paginii, urmata de rezultatele obisnuite sau de ceea ce specialistii in cautare numesc „rezultatele cautarii organice”. Traficul care vine prin SEO este adesea denumit „trafic organic de cautare” pentru a-l diferentia de traficul care vine prin cautare platita.
Rezultatele cautarii sunt prezentate intr-o lista ordonata si, cu cat un site poate obtine o lista mai sus, cu atat va avea mai mult trafic pe site. De exemplu, pentru o interogare de cautare tipica, rezultatul numarul unu va primi 40-60% din traficul total pentru acea interogare, rezultatele numarului doi si trei primind un trafic semnificativ mai mic.
Din acest motiv, multe companii si proprietari de site-uri web vor incerca sa manipuleze rezultatele cautarii, astfel incat site-ul lor sa apara mai sus pe pagina cu rezultatele cautarii (SERP) decat concurentii lor. Aici intervine SEO.
Motoarele de cautare, cum ar fi Google, utilizeaza un algoritm sau un set de reguli pentru a determina ce pagini trebuie afisate pentru o anumita interogare. . Cu toate acestea, exista trei valori de baza pe care motoarele de cautare le evalueaza pentru a determina calitatea unui site si modul in care acesta ar trebui sa fie clasificat:
Link-uri – Link-urile de la alte site-uri web joaca un rol cheie in determinarea clasamentului unui site in Google si in alte motoare de cautare. Motivul este ca un link poate fi vazut ca un vot de calitate de pe alte site-uri web, deoarece este putin probabil ca proprietarii de site-uri web sa se conecteze la alte site-uri de calitate slaba. Site-urile care dobandesc legaturi de la multe alte site-uri castiga autoritate (numita „PageRank” in Google) in ochii motoarelor de cautare, mai ales daca site-urile care fac legatura cu acestea sunt ele insele autoritare.
Continut – Pe langa cautarea linkurilor, motoarele de cautare analizeaza si continutul unei pagini web pentru a determina daca ar fi relevant pentru o anumita interogare de cautare. O mare parte din SEO se refera la crearea de continut care este orientat catre cuvintele cheie pe care le cauta utilizatorii motoarelor de cautare.
Structura paginii – A treia componenta de baza a SEO este structura paginii. Deoarece paginile web sunt scrise in HTML, modul in care este structurat codul HTML poate afecta capacitatea unui motor de cautare de a evalua o pagina. Alege serviciile SEO pentru a genera stiri externe de calitate!