Ce face o agentie SEO?
Raspunsul este unul simplu, se ocupa cu promovare SEO. Dar in ce consta aceasta promovare?
Ei bine, SEO este o ramura a marketingului digital al carei scop este de a creste vizibilitatea in rezultatele organice ale motoarelor de cautare. Pentru a face acest lucru exista mai multe etape pe care agentia trebuie sa le parcurga. Continua sa citesti si descopera care sunt cateva dintre principalele lucruri pe care o agentie SEO le face!
Comunica cu clientul
In prima etapa, inainte de a pune la punct strategiile de promovare SEO, o agentie ar trebui sa caute sa inteleaga totul despre afacerea ta. Obiectivele tale, activele, campaniile existente si orice activitate legata de SEO pe care ai facut-o inainte, fie intern, fie extern, sunt foarte importante.
Audit SEO
Procesul de evaluare a performantei actuale a site-ului tau si cautare a oportunitatilor de imbunatatire se numeste audit. Aceasta este o parte vitala a procesului de integrare, deoarece pune bazele viitoarelor activitati de promovare SEO a afacerii tale.
Pentru a face acest lucru in mod eficient, o agentie SEO va avea nevoie de acces la site-ul tau, contul de Google Analytics, dar si alte instrumente, in functie de afacere.
Stabileste impreuna cu clientul obiectivele
Cu informatiile obtinute in pasii de mai sus, o agentie va crea un plan de promovare SEO, ce are ca scop atingerea mai multor obiective stabilitate de tine, impreuna cu expertii agentiei.
Aceste obiective trebuie sa fie SMART, adica specifice, masurabile, realizabile, realiste si incadrate intr-o perioada de timp.
Cercetarea cuvintelor cheie
Cuvintele cheie sunt o parte integrata a procesului de promovare SEO, iar o buna cercetare a acestora poate fi cheia succesului campaniei.
Ele sunt folosite pentru a intelege modul in care oamenii cauta bunuri sau servicii, ceea ce permite optimizarea comunicarii online, crescand sansele de a aparea printre primele rezultate in cautarile oamenilor.
Folosind invatarea automata, motoarele de cautare au o intelegere din ce in ce mai puternica a utilizatorilor de internet. Asta inseamna ca trebuie sa fii constient de toate modurile in care clientii potentiali ar putea cauta produse sau servicii legata de afacerea ta.
Atentie la penalitati
Motoarele de cautare isi actualizeaza algoritmii frecvente, iar unele actualizare sunt implementate cu scopul de a penaliza site-urile care incalca regulie sau care nu folosesc corect tehnicile SEO, motoarele de cautare considerandu-le invechite si irelevante.
Daca site-ul afacerii tale a fost cumva sanctionat de catre motoarele de cautare, revenirea in primele rezultate poate deveni dificila. Asadar, promovarea SEO trebuie sa fie mereu facuta intr-un mod aprobat si acceptat de motoarele de cautare.
Optimizarea continutului existent
Aceasta include reajustarea imaginilor, textelor, descrierilor, articolelor si a link-urilor. In trecut, era suficienta doar adaugarea in text a cuvintelor cheie, insa acum lucrurile s-au schimbat, iar continutul trebuie sa fie concentrat asupra utilizatorului, mai natural, relevant.
Optimizarea mai consta si in eliminarea continutului duplicat si a continutului irelevant.
De asemenea, continutul specific SEO, cum sunt meta titlurile si meta descrierile, este si el optimizat, iar daca lipseste, trebuie creat. Acest continut este printre primele lucruri pe care motoarele de cautare il vad, deci este foarte important sa fie facut corect.
Daca esti in cautarea unei agentii care se ocupa cu SEO, atunci solutia perfecta pentru tine si afacere ta este The Markers. Acceseaza-le site-ul si descopera cum te pot ajuta expertii in marketing digital!